اس کلاس کوپه کانسپت، مدرن و لوکس [ویدئو]


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392
بازدید : 1588
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

این خودرو که جایگزینی برای ماشین قابل توجهی چون CL خواهد بود دارای 5005 میلی متر طول،1409 میلی متر ارتفاع، 1958 میلی متر عرض و 2945 میلی متر فاصله محوری است.
طراحی این خودرو کاملاً متمایز است و کمی به خودروهای جدید و کوچک مرسدس رفته است. یک طراحی جذاب با خطوط منحنی و ظریف که چشم را نوازش می‌دهد. طراحی جلویی کمی دست نخورده تر باقی مانده است و تنها کمی تهاجمی شده اما طراحی عقب به کلی تغییر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌های افقی جدید اشاره کرد. به هر حال این خودرو بسیار زیبا و زرق و برق دار به نظر می‌رسد.

در طراحی این خودرو ستون B مشاهده نمی‌شود و سقف کاملا از شیشه ساخته شده است. کاپوت این خودرو هم طولانی است به صورتی که تا جلوی جلو پنجره امتداد یافته است.

Mercedes Concept S-Class Coupe

Mercedes Concept S-Class Coupe

فضای داخلی این خودرو مفهومی‌تر از بیرون آن است. مرسدس خواسته از شفافیت نفسانی، به عنوان لوکس بودن مدرن یاد کند. تلاش زیادی برای استفاده مواد مناسب شده. درب‌های این خودرو از پانل‌های کامپیوتری و آلومینیومی تراش داده شده ساخته شده است که در ساخت آن از صخره های ایالت یوتا الهام گرفته‌اند. دریچه های ورودی هوا نیز ترکیبی از رنگ سفید و آلومینیوم جلا داده شده است.

کنسول وسط نیز که به الماس سیاه معروف است از فلز گران بهایی ساخته شده که درخشندگی آن از کروم بیشتر است و در دمای هزار درجهسانتی‌گراد به وجود می‌آید.ویژگی‌های دیگر این کابین شامل چرم تیماج انعطاف پذیر برای صندلی‌ها و داشبورد، فرش دستبافت ابریشم و روف لاین ابریشمی است.

 


این کانسپت از موتور 4.633 سی سی V8 Biturbo استفاده می‌کند که قادر است حدود 455 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نکته جالب راجع به این خودرو استفاده از دو دوربین استریو جهت نمایش 3D در فاصله تقریبی 50 متری جلو خودرو است. این اطلاعات شاید بگوید که این خودرو از سیستم تعلیق پیش بینی کننده استفاده می‌کند. نسخه تولیدی این خودرو به احتمال زیاد در ژانویه 2014 در نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی (NAIAS) رونمایی می شود.

 

 

 
 
 
 

 


 
 
 



:: موضوعات مرتبط: ماشین , benz , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com